مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-29سياسي

ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند


ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند و امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر خطاب به رییس جمهوری آذربایجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند به رفاقت و دوستی خود با کشور آذربایجان و امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم که از این طریق برای توسعه و عمران هر دو کشور قدم هایی را برداریم.

امام جمعه بیله سوار به فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را به تمامی مردم ایران اسلامی تبریک گفته و ورود حضرت امام راحل (ره) به میهن را بازگشت مرجعیت تشیع به آغوش اسلام دانست.

حجت الاسلام عزیری به تعبیر حضرت امام (ره) که فرموده اند انقلاب ما انفجار نور بود اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به رهبریت امام راحل (ره) در برابر استکبار و تمامی سردمداران آنها یک تنه ایستاد تا نمادی شود برای تمامی آزادی خواهان جهان و امروز دشمن از همین گسترش و صدور روحیه مقاومت در کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه هراسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند

ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند