مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-29سياسي

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: طبق آمارهای احصا شده، دامغان، شاهرود و سمنان در وضعیت زرد کرونایی و پنج شهرستان دیگر استان در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طی هفته ی آینده فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه های شغلی یک الی چهار در شهرستان های با وضعیت آبی و فعالیت گروه های 1 تا 3 در شهرستان های با وضعیت زرد با رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی بلا مانع و تنها فعالیت گروه چهار همچنان در شهرستان های با وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی ممنوع است.

شرایط حضور در کلاس های درس سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان گفت: فعالیت های آموزش حضوری برای پایه های اول و دوم ابتدایی و نیز هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش صرفاً در دروس کارگاهی و عملی در تمامی شهرستان ها با رعایت ضوابط بهداشتی و سقف حداکثر 10 نفر برای هر کلاس مجاز و در سایر پایه ها و دروس همچنان به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.

خجسته پور همچنین گفت: بر اساس مصوبه ی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا حضور تمامی کادر اجرایی و اداری مراکز آموزشی در سطح استان بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش بلا مانع بوده و همچنین در مراکز آموزشی کم جمعیت استان که حداکثر دانش آموزان در تمامی پایه های تحصیلی آن مرکز 50 نفر یا کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی هستند

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی هستند