مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-29سياسي

اسناد انقلاب در لامرد جمع آوری شود


امام جمعه لامرد با اشاره به رویدادهای مهمی که در دوران مبارزات انقلاب در لامرد اتفاق افتاد گفت: اسناد انقلاب باید جمع آوری شود و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 57 اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک معجزه در قرن حاضر و در بر گیرنده اصول اسلامی بود که لازم است این انقلاب، جهانی و عظمت وجودی آن فراگیر شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های خوبی به همین مناسبت در شهرستان لامرد تدارک دیده شده است، افزود: لازم است در این برنامه ها روند پیروزی انقلاب، پیشرفت های حاصل از انقلاب، سازندگی های انجام شده و دیگر آثار و ثمرات انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

حسین زاده، جمع آوری اسناد انقلاب در لامرد را اقدامی خوب دانست و گفت: این اسناد باید در اختیار نسل جوان که انقلاب را درک نکرده اند قرار گیرد تا عده ای نتوانند انقلاب را به نفع خود مصادره کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فاطمی و برآمده از دفاع از ولایت است و مردم ما پای ولایت ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد انقلاب در لامرد جمع آوری شود

اسناد انقلاب در لامرد جمع آوری شود