مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-29سياسي

مشکلات زیست محیطی کشتی توقیف شده کره جنوبی ارتباطی با منابع ارزی بلوکه شده ندارد


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسدود شدن منابع ارزی ایران در کره را متأثر از تهدیدات تحریمی آمریکا بیان کرد و اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی کشتی توقیف شده کره جنوبی ارتباطی با منابع ارزی بلوکه شده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی دیداری مجازی با سونگ یونگ گیل رییس کمیته سیاست خارجی و وحدت مجلس ملی کره جنوبی گفتوگو و تبادل نظر کرد.

ذوالنوری در ابتدای دومین دیدار مجازی در ظرف کمتر از یک ماه با همتای خود در کره جنوبی، پیشینه تاریخی دو کشور را یادآور شد و  اظهار داشت: دیرینگی روابط ایران و کره در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ـ اقتصادی متضمن حل مشکلات فیمابین خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیامدهای  مطروحه و گره موجود، سابقه دیرینه دو کشور را تحت الشعاع قرار نخواهد داد و این موضوعات قابل حل و فصل است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسدود شدن منابع ارزی ایران در کره را متأثر از تهدیدات تحریمی آمریکا بیان کرد و  اظهار داشت: هرچند مقامات کره ای بارها نسبت به  استرداد منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران قول داده اند و وعده کرده اند، اما متاسفانه هنوز اقدامی عملی از سوی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی کشتی توقیف شده کره جنوبی ارتباطی با منابع ارزی بلوکه شده ندارد

مشکلات زیست محیطی کشتی توقیف شده کره جنوبی ارتباطی با منابع ارزی بلوکه شده ندارد