مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-29اقتصادي

افتتاح 89 پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح 89 پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: پروژه های دهه فجر با 3526 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 777 اشتغال دائم افتتاح می شود.

- منصور رضوانی جلال امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح 89 پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه های دهه فجر با 3526 میلیارد ریال سرمایه گذاری و  777 اشتغال دائم افتتاح می شود که تولید هدفمند و امنیت غذایی جامعه را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های آب و خاک، اداری، ترویج، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی و تولیدات گیاهی افتتاح می شود تصریح کرد: 4 هزار و 579 خانواده روستایی و عشایر از این طرح ها بهره مند خواهند شد.

رییس سازمان  جهاد کشاورزی استان همدان اقتدار در عرصه کشاورزی را عامل امیدواری به آینده دانست و گفت: در شهرستان همدان نیز در این ایام در مجموع 11 پروژه کشاورزی و 9 پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ زنی می­ شود.

  وی از سرمایه گذاری افزون بر 152 میلیارد تومان و اشتغالزایی 214 نفر این طرح ها در شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: این پروژه­ ها مربوط به سه طرح آبیاری تحت فشار، چهار طرح صنایع شامل بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی خشکبار، تولید بستنی و احداث گلخانه، 2 طرح تولیدات دامی شامل گوسفند داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 89 پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر

افتتاح 89 پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر