مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-29سياسي

محور دهه فجر تقویت وحدت و تجلیل از شهدا باشد


جهت گیری برنامه های دهه فجر امسال تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت وحدت و انسجام، تبیین عملکرد دولت و نظام، - ایسنا/فارس فرماندار شیراز تاکید کرد: جهت گیری برنامه های دهه فجر امسال تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت وحدت و انسجام، تبیین عملکرد دولت و نظام، تجلیل از شهدا به ویژه شهدای شاخص در سطح ملی و شهدای شاخص استان و همچنین تجلیل از شهدای مدافع سلامت باشد.

محمدرضا امیری در نشست ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان، دهه فجر انقلاب اسلامی را یکی از مناسبات اصلی، مهم و محوری تقویم ایران برشمرد و بر رعایت الزامات بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع مجدد کرونا، تلاش در راستای برگزاری برنامه های مجازی با تمرکز بر ایجاد شور و نشاط تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، امیری افزود: باید با راه اندازی کارناوالهای شادی، کاروان های خودرویی و موتوری و فضاسازی مناسب شهری به گونه ای شاد و امید بخش و انگیزه آفرین، شور و نشاط اجتماعی را در مردمی که دوران سخت کرونا را سپری می کنند، ایجاد کرد.

فرماندار شیراز با تجلیل از شهدای مدافع سلامت و سرداران شهید، از شهدایی چون سپهبد شهید سلیمانی، به عنوان الگویی تمام عیار و ملی برای حفظ سربلندی و سرافرازی کشور و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور دهه فجر تقویت وحدت و تجلیل از شهدا باشد

محور دهه فجر تقویت وحدت و تجلیل از شهدا باشد