مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-29سياسي

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل ترفند جدید آمریکایی ها


مسؤولان و مردم مراقب ترفند جدید آمریکایی ها باشند تا دچار خطای محاسباتی نشوند، این همان رفتار ذاتی خشن آمریکایی در قالب دستکش مخملین است که در سیاست خارجه جدید دولت آمریکا با جمهوری اسلامی مدنظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی به میهن اظهار کرد: دهه فجر عید حاکمیت دین است، مردم با الهام گرفتن از تعالیم دینی انقلاب کردند و باید وقایع تاریخ انقلاب در بین جوانان روشنگری شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به انتشار مقاله کارشناسان ایالات متحده آمریکا مبنی بر همکاری با ایران گفت: به گفته مقام معظم رهبری هر فردی که سکاندار کرسی ریاست جمهوری و مجری قوه مجریه در آمریکا می شود در رسیدن به آرمان های این کشور اهداف مشترکی دارند حتی با دیدگاه و تاکتیک های متفاوت که از یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: آمریکا ادعا می کند که می خواهد مانع ایران در دستیابی کلیدی به تسلیحات هسته ای تحت هر عنوان شود، هر چند جمهوری اسلامی اعلام کرده است که تولید و نگهداری تسلیحات هسته ای حرام شرعی است و در دکترین دفاعی ایران تسلیحات هسته ای جایگاهی ندارد اما آمریکایی ها با پافشاری بر این دروغ می خواهند مانع گسترش دانش هسته ای کشور شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل ترفند جدید آمریکایی ها

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل ترفند جدید آمریکایی ها