مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-29حوادث

مصدومیت 14 نفر در واژگونی اتوبوس محور تهران قم/ حال 7 نفر مساعد نیست


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 14 نفر مصدوم که حال 7 نفر از آن ها مساعد نیست.

- شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: ساعت 14 امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران قم و بعد از پمپ بنزین حسن آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات حسن آباد به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد از 17 مسافر این اتوبوس، 14 نفر دچار آسیب دیدگی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: با توجه به وسعت حادثه بلافاصله 3 تیم عملیاتی از واکنش سریع هلال احمر استان تهران و پایگاه های امداد و نجات وهن آباد و پرند به محل حادثه اعزام شدند.

فتحی اضافه کرد: عملیات امدادرسانی با همکاری اورژانس و آتش نشانی انجام و مشخص شد، 7 نفر از مصدومان دچار آسیب دیدگی شدید و حال نامساعدی هستند.

وی تصریح کرد: بالگرد اورژانس برای تسریع در امدادرسانی به محل حادثه اعزام تا 7 مصدومی که دچار آسیب دیدگی شدید شدند، توسط بالگرد به مرکز درمانی انتقال داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 14 نفر در واژگونی اتوبوس محور تهران قم/ حال 7 نفر مساعد نیست

مصدومیت 14 نفر در واژگونی اتوبوس محور تهران قم/ حال 7 نفر مساعد نیست