مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-29سياسي

دشمن از گسترش روحیه مقاومت در جهان هراسان است


جمهوری اسلامی ایران به رهبریت امام خمینی(ره) در برابر استکبار و تمامی سردمداران آن ها یک تنه ایستاد تا نمادی شود برای تمامی آزادی خواهان جهان و امروز دشمن از همین گسترش و صدور روحیه مقاومت در کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه هراسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار اظهار کرد: از دولت مردان مخصوصاً از وزارت خارجه می خواهیم در موضوع برجام با اقتدار صحبت کنند، اگر اقتدار در گفتار داشته باشید آن ها قطعاً به برجام بر می گردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به رفاقت و دوستی خود با کشور آذربایجان افتخار می کند و امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم که از این طریق برای توسعه و عمران هر دو کشور قدم هایی را برداریم.

امام جمعه بیله سوار در ادامه فرا رسیدن سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را به تمامی مردم ایران اسلامی تبریک گفت و ورود حضرت امام راحل(ره) به میهن را بازگشت مرجعیت تشیع به آغوش اسلام دانست.

وی به فرموده حضرت امام (ره) انقلاب ما انفجار نور بود اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به رهبریت امام راحل(ره) در برابر استکبار و تمامی سردمداران آن ها یک تنه ایستاد تا نمادی شود برای تمامی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از گسترش روحیه مقاومت در جهان هراسان است

دشمن از گسترش روحیه مقاومت در جهان هراسان است