مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-29اقتصادي

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا چقدر وام گرفتند؟


با وجود گذشت یک سال از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، دولت با پرداخت تسهیلات ویژه، اعطای وام های کم بهره و پیش بینی کمکهای معیشتی در جهت حمایت از خانوارها و صنوف آسیب دیده از کرونا گام برداشت.

- جی پلاس؛ از همان روزهای نخست شیوع کرونا، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رییس جمهوری، نمایندگان دستگاههای اجرایی و صنوف تشکیل شد و پس از شناسایی خانوارهای کم درآمد و کسب وکارهای آسیب دیده، بسته های چندگانه حمایتی متشکل از وام های بلاعوض یا بی بهره معیشتی، تسهیلات کم بهره حمایتی از کسب وکارها و مستاجران و مقرری بیمه بیکاری بیکارشدگان از کرونا را تدوین و به مشمولان پرداخت کرد.

ایسنا نوشت: در این مدت تسهیلات مختلفی به بخش ها و کسب وکارهای آسیب دیده کشور پرداخت شده و کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا برای پرداخت 58 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا برنامه ریزی و اقدام کرده است.

پرداخت تسهیلات کرونایی در چهار محور خانوارها، اشتغال محور، بنگاه محور و وام ودیعه مسکن صورت گرفته است.

در بخش خانوار، سرپرستان خانوار وام های یک میلیون تومانی دریافت کردند، در بخش تسهیلات اشتغال محور، کسب وکارهای 14گانه با ثبت نام در سامانه کارا، وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا چقدر وام گرفتند؟

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا چقدر وام گرفتند؟