مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-29ورزشي

استقلال 2گل و 3بار به تیر زد و نفت را نبرد!


استقلال در روزی که رسید را نیمکت نشین کرد تا حسینی دوباره به دروازه برگردد، با اشتباه و گل بخودی عجیب این گلر ، عقب افتاد و تنها با گل زیبای کاپیتان از شکست نجات یافت.

- مصاف نفت مسجد سلیمان و استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در جریان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی (88 - مصطفی ناییچ پور)، محمد بلبلی (71 - مهران امیری)، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی (78 - عباس بوعذار)، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی (87 - مهدی نیایش پور).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد نادری(68 - بابک مرادی)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، داریوش شجاعیان (68 - مهدی مهدی پور)، وریا عفوری، محمد دانشگر، ارسلان مطهری (87 - محمدحسین فلاح) و آرش رضاوند.

داور: پیام حیدری گل های این بازی را سید حسین حسینی به شکل گل به خودی در دقیقه 32 برای نفت مسجد سلیمان به ثبت رساند و وریا غفوری در دقیقه 70 برای استقلال گلزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال 2گل و 3بار به تیر زد و نفت را نبرد!

استقلال 2گل و 3بار به تیر زد و نفت را نبرد!