مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-29سياسي

اجرای طرح نذر هشتم در کمک به زندانیان نیازمند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از اجرای طرح نذر هشتم در کمک به زندانیان نیازمند خبر داد.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل زندان های زنجان در حمایت از خانواده زندانیان خدمات متعددی ارائه می دهد که البته نقش خیرین در این زمینه هم موثر است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 550 خانواده مورد حمایت انجمن های حمایت از زندانیان بوده و نیازمند مساعدت و حمایت هستند، اضافه کرد: خانواده ها نقشی در ارتکاب جرم ندارند و بنابراین باید حمایت های لازم از آنها انجام شود.

وی ادامه داد: خانواده های مورد حمایت این انجمن به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و حمایت مردم و مسؤولان از آنها برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

جوادی با اشاره به اینکه پیش از این بیش از یک هزار و 100 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان توزیع شده بود، اضافه کرد: به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور طرح نذر هشتم نیز در قالب کمک مومنانه به خانواده زندانیان در حال اجرا است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: این طرح به نیت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) با سرکشی به هشت خانواده زندانی اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر هشتم در کمک به زندانیان نیازمند

اجرای طرح نذر هشتم در کمک به زندانیان نیازمند