مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-29سياسي

لزوم پرداخت خسارت به ملت ایران در بحث برجام


بازگشت دولت وملت ایران به برجام با قطع تحریم ها و پرداخت خسات امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: زمانی دولت و ملت ایران به برجام بر می گردد که دولتمردان آمریکا نسبت به برداشتن تمامی تحریم های ظالمانه اقدام کرده و ایران بتوان همانند گذشته نفت خود را صادر  و خساراتی که به خاطر بدعهدی دشمنان نصیب کشور شده پرداخت شود.

وی افزود: هر فردی در آمریکا ریئس جمهوری باشد فرقی به حال مردم و کشور ما ندارد چون در 42 سال گذشته به خوبی اثبات شد که استکبار و حامیان منطقه ای و جهانی هدفشان فقط ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ماست و منافع خود را دنبال می کنند.

امام جمعه مهریز گفت: قوه قضاییه باید بدون اغماض و با جدیت تمام با مفسدان اقتصادی که در شرایط تحریم به مردم ضعیف جامعه ستم مضاعف روا می دارند برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی به مشکلات اقتصادی مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره و تصریح کرد: علاوه بر مدیریت قوی و نظارت مرتب و مستمر مسئولان و  قوه قضاییه نسبت به بررسی مسایل با زالو صفتان اقتصادی برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکات گسترده ای در 42 سال گذشته برای مردم داشته است ادامه داد: مردم ولایتمدار باید خیلی هوشیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت خسارت به ملت ایران در بحث برجام

لزوم پرداخت خسارت به ملت ایران در بحث برجام