مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-29ورزشي

برتری سپاهان مقابل همیاری با هتریک روزبهان/بم صدرنشین گروه شد


هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی فولادمبارکه سپاهان مقابل همیاری ارومیه و پیروزی پرگل شهرداری بم مقابل نماینده البرز همراه بود.

- ایسنا/اصفهان هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی فولادمبارکه سپاهان مقابل همیاری ارومیه و پیروزی پرگل شهرداری بم مقابل نماینده البرز همراه بود.

از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای مختلف که در دو گروه برگزار می شود، امروز (جمعه_9 بهمن ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد، در ورزشگاه صفاییه تیم سپاهان میزبان همیاری ارومیه بود.

امیرشقاقی برای این دیدار زهره کودایی، هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، فائزه اصفهانیان، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، هادیه کر و ثنا صادقی را به میدان فرستاد.

همیاری ارومیه نیز با ترکیب سپیده یونسی زاده، مبینا اعتمادی، مهناز شاه مرادی، سمیه حکیمی، آیسان رضایی، ملیحه فنایی، سحر محمدزاده، آرزو غیبی، شادی بهرامی، فائزه مدنی و عاطفه برقی به میدان رفت.

سپاهان که پیش از این دیدار و تنها به خاطر باخت مقابل شهرداری بم صدر را از دست داده بود برای ماندن در جمع مدعیان صعود کننده به مرحله پلی آف به برتری در این دیدار نیاز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری سپاهان مقابل همیاری با هتریک روزبهان/بم صدرنشین گروه شد

برتری سپاهان مقابل همیاری با هتریک روزبهان/بم صدرنشین گروه شد