مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-29اقتصادي

طرح راه اندازی شبکه ملی تراش جواهر در قالب مشاغل خانگی ارائه می شود


جلسه بررسی وضعیت و مشکلات پشتیبانان طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بررسی وضعیت فعالیت پشتیبان مد و رز طلایی در رسته جواهر و سنگ تراشی در حوزه ریاست این نهاد برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جلسه بررسی وضعیت و مشکلات پشتیبانان طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بررسی وضعیت فعالیت پشتیبان مد و رز طلایی در رسته جواهر و سنگ تراشی در حوزه ریاست این نهاد برگزار شد.

امین رستم زاده رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به نقش پشتیبانان در طرح ملی مشاغل خانگی اظهار کرد: پشتیبانان نقش کلیدی و تاثیرگذاری در سمت و سو دهی به متقاضیان مشاغل خانگی در راستای کسب تجارب و مهارتهای مفید در کسب وکار تخصصی ایفا می کنند.

وی افزود:پشتیبانان طرح ملی مشاغل خانگی در همه مراحل همگام با تولید کنندگان مشاغل خانگی از تولید تا بازاریابی و ارتقا کیفیت محصولات بوده و چرخه توسعه مشاغل خانگی را تکمیل می کنند.

مدیر طرح مشاغل خانگی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از بین کشورهای آسیایی هندی و تایلندی ها در دنیا از صنعت جواهر سازی که مختصات هم ذات تری با مشاغل خانگی چه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راه اندازی شبکه ملی تراش جواهر در قالب مشاغل خانگی ارائه می شود

طرح راه اندازی شبکه ملی تراش جواهر در قالب مشاغل خانگی ارائه می شود