مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-29حوادث

همدلی ایران و افغانستان برای درمان دختر 2 ساله افغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد چراغ گفت: خانواده دختربچه ای 2 ساله ساکن در یکی از روستا های مرزی کشور افغانستان که به علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه، - سرهنگ محمد چراغ از مساعدت مرزبانان این فرماندهی به خانواده یک دختر 2 ساله افغان برای ورود به کشور جهت امور درمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد چراغ گفت: خانواده دختربچه ای 2 ساله ساکن در یکی از روستا های مرزی کشور افغانستان که به علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه، به نوار مرزی مراجعه کرده بودند با همکاری مرزبانان وارد خاک ایران شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: پس از بررسی موضوع با توجه به وخامت حال فریبا دختربچه 2 ساله افغان و همچنین نبود امکانات بیمارستانی در کشور افغانستان، این دختربچه توسط مرزبان کشور مقابل به مرزبان جمهوری اسلامی ایران معرفی و به همراه پدر و مادرش جهت درمان با همکاری و مساعدت مسئولان فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، وارد خاک کشورمان شدند.

وی ضمن قدردانی از مرزبانان جهت انجام این اقدام انسان دوستانه و آرزوی سلامتی برای دختربچه افغان خاطرنشان کرد: مقرر شد پس از معالجه این کودک، خانواده وی کشور ایران را ترک و به روستای خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی ایران و افغانستان برای درمان دختر 2 ساله افغان

همدلی ایران و افغانستان برای درمان دختر 2 ساله افغان