مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-29اجتماعي

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری


امروزه صفحات مجازی را که بالا پایین می کنید کودکانی رامی بینید که دنیایشان با دنیای کودکان معمولی آسمان تا زمین فرق دارد و با سلبریتی های خارجی فرق چندانی ندارند.

- کودکان کاری که درآمدهای میلیونی دارند و مفهوم تازه و متفاوتی به کودکان کار بخشیده اند، کودکان کاری که برعکس مفهوم عامیانه آن، طعم سخت زندگی را نمی چشند و غرق در دنیای تجملات خویش هستند.

این کودکان برخلاف کودکان معمولی در دنیای عروسک ها و اسباب بازی ها سیر نمی کنند و در دنیای ژست ها، تجملات، برندها و مدها زندگی می کنند و کودکانی هستند که زیر نو رپروژکتور بزرگ شده اند.

اما این دنیای پوشالی به ظاهر زیبا معایب بسیاری نیز دارد، اگر شما جزو پدر و مادرانی هستید که درصدد هستید کودکان خود را به دنیای مدلینگ وارد کنید خواندن این متن را حتما به شما پیشنهاد می کنم.

حرفه مدلینگ کودک یک مشاور روانشناختی در کردستان گفت: در سال های اخیر با پدیدە رواج مدلینگ کودکان در کشور مواجە هستیم، پدیدەای کە کودکان را متوجە آسیب های روحی و روانی بسیار زیادی خواهد کرد.

شیوا ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استفادە ابزاری از کودک در حرفه مدلینگ مصداق جدیدی از کودک آزاری در عصر حاضر است کە همین امر کودک را با مشکلات متعدد روحی و روانی در بزرگسالی مواجه می کند زیرا دوران کودکی دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری