مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-29سياسي

بازگشت به خانه پس از 36 سال


در صورت اتمام کار کمیته تفحص و انتقال پیکر مطهر از معراج شهدا به خرم آباد، روز دوشنبه 13 بهمن، ساعت 9 صبح مراسم تشییع پیکر شهید بهاروند از درب پادگان لشکر 84 بدرآباد به سمت گلزار شهدای فاطمیه ماسور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

- چشم انتظاری برای مادر یا پدر شهیدی که 36سال انتظار دیدن روی فرزندش را داشته به طور یقین طاقت فرسا است اما سالها لحظه شماری برای خانواده شهید عزیزالله بهاروند اکنون پس از حدود چهار دهه به بار نشسته.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیکر شهید عزیزالله بهاروند، متولد 1339 روستای دیناروند علیا از توابع شهر خرم آباد که اسفندماه سال 63 طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، پس از 36 سال شناسایی شده و قرار است روزهای آینده آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام انجام شود.

شهید ارتشی عزیزالله بهاروند تنها 24 سال داشت که در عملیات بدر به شهادت رسید و پیکرش در جزیره مجنون باقی ماند که پس از گذشت 36 سال از شهادتش، با تلاش گروه های تفحص، کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شد و با اعلام واحد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده از کشف و شناسایی پیکر شهید خود مطلع شدند.

درد دوری برای همه غم انگیز است اما دوری که می دانی پس از 36 سال چشم انتظاری باید پیکر مطهر فرزندت را به خاک بسپاری، دوباره غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به خانه پس از 36 سال

بازگشت به خانه پس از 36 سال