مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 00:052021-01-29اقتصادي

جنگ شبانه با جنگل حرّا!


با وجود رسانه ای شدن خطری که در کمین تالاب بردستان-دیّر است و همچنین اعلام چندباره ی ممنوعیت و توقف پروژه تکثیر لارو میگو در مجاورت جنگل حرّای بندر دیّر، - همچنان اخبار و مشاهدات میدانی از ادامه عملیات عمرانی و ساخت این پروژه حکایت دارد.

با وجود رسانه ای شدن خطری که در کمین تالاب بردستان-دیّر است و همچنین اعلام چندباره ی ممنوعیت و توقف پروژه تکثیر لارو میگو در مجاورت جنگل حرّای بندر دیّر، همچنان اخبار و مشاهدات میدانی از ادامه عملیات عمرانی و ساخت این پروژه حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر مشاهدات میدانی خبرنگار ما، مردم منطقه و فعالان محیط زیستی دیّر عملیات ساخت وساز و حمل مصالح به صورت شبانه در حال پیگیری است.

طبیعتاً در شرایطی که چگونگی اعطای مجوز، مواضع سازمان های متولی و نظریه ی نهاد قضایی در این موضوع شرایط مبهمی را به وجود آورده، تکمیل پروژه آن هم به صورت شبانه هیچ ممانعتی را در پی نداشته است.

این در حالی است که در هفته های اخیر و پس از طرح مطالبات مردم دیّر در زمینه محافظت از تالاب و جنگل حرّا مسعود منصور ، رییس سازمان منابع طبیعی، مراتع و آبخیزداری کشور طی نامه ای رسمی دستور محفاظت از جنگل حرّا بندر دیّر را ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ شبانه با جنگل حرّا!

جنگ شبانه با جنگل حرّا!