مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 03:002021-01-29اجتماعي

ارائه 211 هزار نفرساعت مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای قروه


سرپرست مرکز فنی وحرفه ای قروه گفت: امسال 211 هزار نفر ساعت آموزش حرفه آموزی در مرکز فنی و حرفه ای قروه ارائه شده است.

- حمیدرضا مژده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در مراکز مهارت آموزی برادران قروه 8 نوع حرفه با بیش از 40 زیرمجموعه مهارتی در قالب کارگاه های عملی و تئوری به کارآموزان مهارت های لازم آموزش داده می شود.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای قروه گفت: در این مرکز 15 کارگاه مهارت آموزی در حوزه خواهران، برادران و زندان این شهرستان خدمات آموزشی حرفه آموزی به کارآموزان ارائه می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در کارگاه های آموزشی برادران، کارآموزان در زمینه مشاغلی مانند جوشکاری، تعمیر خودرو، برق صنعتی و ساختمان و آشنایی پیدا می کنند، همچنین در سال جاری به همت مرکز فنی و حرفه ای استان کارگاه آموزش تاسیسات لوله کشی، تعمیر پکیج و تعمیر لوازم خانگی اضافه شده است.

مژده در مورد وضعیت کارگاه های مهارت آموزی واحد خواهران گفت: در این مراکز نیز مشاغلی مانند خیاطی، مصنوعات چوبی و چرمی با امکانات لازم و زیر نظر اساتید این بخش ها آموزش داده می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: در زندان شهرستان قروه 4 کارگاه مهارت آموزی فعال است و در زمینه حجاری سنگ، سرویس و نگهداری خودرو، صنایع ساختمان و برق ساختمان به کارآموزان مهارت های لازم این مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 211 هزار نفرساعت مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای قروه

ارائه 211 هزار نفرساعت مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای قروه