مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-30سياسي

خوشاب خراسان رضوی در حوزه راه ها محروم است


شهرستان خوشاب یکی از محورهای مهم خراسان رضوی است که به لحاظ موقعیت استراتژیک در مسیر جاده ترانزیت آسیای میانه و ایستگاه راه آهن سراسری و همچنین در مسیر مواصلاتی شهرستان های فیروزه، - نیشابور، قوچان، سبزوار، جوین و خراسان شمالی قرار دارد.

این شهرستان با وجود موقعیت ارتباطی مناسب و شاهراه مهم اقتصادی به لحاظ محورهای ارتباطی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و عمده راه های آن دو طرفه هستند.

یکی از مهمترین طرح ها در این خصوص ساخت باند دوم جاده سبزوار - خوشاب به طول 40 کیلومتر است که با وجود گذشت یک سال از عملیات اجرایی آن پیشرفت فیزیکی زیادی نداشته و قرار است ادامه این مسیر تا سه راهی دوغایی ادامه داشته باشد.

یک باند بودن جاده خوشاب به سبزوار، پیچ های خطرناک، کم عرض بودن جاده و آسفالت نامناسب مشکلات فراوانی برای رانندگان و مسافران ایجاد کرده و همه ساله حوادث ترافیکی در این مسیر رخ می دهد که منجر به جان باختن و جراحت هموطنان شده است.

احداث کمربندی، شاخص ترین طرح عمران شهری سلطان آباد شهردار سلطان آباد گفت: احداث کمربندی به طول چهار و نیم کیلومتر شاخص ترین طرح عمران شهری سلطان آباد طی سالیان گذشته است که با هدف کاهش بار ترافیکی محموله های سنگین و ترانزیتی و کاهش عبور و مرور غیر ضرروی در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشاب خراسان رضوی در حوزه راه ها محروم است

خوشاب خراسان رضوی در حوزه راه ها محروم است