مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-30سياسي

اجلاس روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلا در شیراز برگزار شد


نخستین اجلاس سراسری روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه به میزبانی شیراز و با حضور مسئولان مرکز وکلای قوه قضاییه کشور و نمایندگانی از استان های مختلف برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین اجلاس سراسری روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه به میزبانی شیراز و با حضور مسئولان مرکز وکلای قوه قضاییه کشور و نمایندگانی از استان های مختلف برگزار شد.

حسین عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس در نخستین اجلاس سراسری کمیسیون های کارآموزی این مرکز، گفت: حضور کارآموزان با انگیزه در این مرکز نوید آینده ای درخشان و پربار را می دهد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با تاکید بسیار بر رعایت اخلاق حرفه ای در وکالت، گفت: پروانه وکالت نشان مسئولیت وکلاست نه منبعی برای کسب درآمد بنابراین هر بار که پروانه خود را می بینید، از این بار سنگین خوف داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه فارس، بهادری افزود: شما باید بدانید در حوزه ارتقای کیفیت عملکرد و اخلاق حرفه ای و درافتادن با مظاهر ظلم و حمایت از مظلوم چه مسئولیتی دارید و چقدر آمادگی و شجاعت حرکت در این مسیر را خواهید داشت.

او خاطرنشان کرد: این موقعیت وکالت نقطه عطف زندگی شماست اگر قدرآن را بدانید لذا کارشناس، وکیل و کارآموز مرکز وکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلا در شیراز برگزار شد

اجلاس روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلا در شیراز برگزار شد