مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-30سياسي

همایش فرهنگ سازی غذای حلال در یزد برگزار شد


رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بر ترویج فرهنگ سازی غذای حلال تاکید کرد و تغذیه پاک و حلال را به طور مستقیم موثر بر تعالی و رشد انسان ها دانست.

- ایسنا/یزد رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بر ترویج فرهنگ سازی غذای حلال تاکید کرد و تغذیه پاک و حلال را به طور مستقیم موثر بر تعالی و رشد انسان ها دانست.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در همایش فرهنگ سازی غذای حلال که با حضور روحانیون و ناظرین بهداشتی و مدیران استانی و مدیران کشتارگاه های استان یزد برگزار شد، با بیان این که از نگاه دین مبین اسلام تغذیه در رشد اسلام نقش موثری دارد، افزود: اگر تغذیه پاک و حلال باشد در تعالی و رشد انسان تاثیر مستقیم دارد و اگر تغذیه حرام باشد، نقش مخرب آن در انسان و نسل های بعدی قابل انکار نیست.

وی عنوان کرد: فرهنگ سازی غذای حلال باید در جامعه ترویج پیدا کند که با ترویج آن شاهد تضمین هر چه بیشتر غذای حلال و پاک بر سر سفره های مردم باشیم.

حجت الاسلام حسینی مقدم افزود: علاوه بر بحث فرهنگ سازی یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار این سازمان قرار دارد، مباحث آموزشی مرتبط با غذای حلال است که در همین راستا در انتهای این همایش سه کارگروه آموزشی به طور جداگانه برای ناظران شرعی، مدیران کشتارگاه ها و ذابحین این کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرهنگ سازی غذای حلال در یزد برگزار شد

همایش فرهنگ سازی غذای حلال در یزد برگزار شد