مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-30سياسي

«مهدویت» موضوع برنامه های تحویل سال نو شبکه های تلویزیونی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هم اندیشی مراکز مهدوی کشور با شورای معارف تلویزیون ضمن توافق برای تشکیل کارگروه مهدویت در رسانه ملی و چگونگی ساماندهی و راهبردی برنامه های مهدوی بر ضرورت تولید ویژه برنامه های مهدوی در شبکه های تلویزیونی .

- مهدویت موضوع برنامه های تحویل سال نو شبکه های تلویزیونی شد جلسه هم اندیشی مرکز مهدوی کشور با شورای معارف سیمای رسانه ملی با هدف تمرکز دادن نگاه جامعه به موضوع مهدویت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هم اندیشی مراکز مهدوی کشور با شورای معارف تلویزیون ضمن توافق برای تشکیل کارگروه مهدویت در رسانه ملی و چگونگی ساماندهی و راهبردی برنامه های مهدوی بر ضرورت تولید ویژه برنامه های مهدوی در شبکه های تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.

همچنین در این جلسه درخصوص تدوین بسته رسانه ای سیما، مهدویت در حوزه محتوا و ساختار تولید برنامه های کوتاه و مستند در رابطه با مهدویت، تایید و ابلاغ کارشناسان حوزه مهدویت توسط کارگروه مشترک، ابلاغ موضوع مهدویت به عنوان موضوع برنامه های تحویل سال نو در همه شبکه های تلویزیونی، تولید برنامه ای با عنوان موضوع مهدیه ایران با توجه به تجربیات قبلی و لزوم جریان سازی توسط آن، پرداختن به موضوع مهدویت در سریال های ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدویت» موضوع برنامه های تحویل سال نو شبکه های تلویزیونی شد

«مهدویت» موضوع برنامه های تحویل سال نو شبکه های تلویزیونی شد