مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-30سياسي

معاون استاندار گلستان: احزاب میدان دار انتخابات باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: انتظار داریم که احزاب میدان دار انتخابات باشند و راه دقیق تری برای انتخاب به مردم نشان دهند اما متأسفانه در استان هنوز احزاب تصمیم جدی برای تأثیرگذاری در عرصه انتخابات نگرفته اند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: انتظار داریم که احزاب میدان دار انتخابات باشند و راه دقیق تری برای انتخاب به مردم نشان دهند اما متأسفانه در استان هنوز احزاب تصمیم جدی برای تأثیرگذاری در عرصه انتخابات نگرفته اند.

احسان مکتبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرایند انتخابات در گلستان، اظهار کرد: دستورالعمل انتخابات از 26 آذرماه به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شده و بر اساس آن فرایند انتخابات در گلستان نیز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دفتر ستاد انتخابات در استانداری تعیین شده و اقدامات سخت افزاری موردنیاز در حال انجام است تا با آمادگی کامل فرایند انتخابات را در استان گلستان داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: دو مدل برای برگزاری انتخابات بر اساس شرایط کرونایی و غیر کرونایی پیش بینی شده که با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در زمان انتخابات، در خصوص اجرای هر یک از این مدل ها تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار گلستان: احزاب میدان دار انتخابات باشند

معاون استاندار گلستان: احزاب میدان دار انتخابات باشند