مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-30حوادث

اعدام رییس گروه ربایش پنج مرزبان در سراوان


دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که بامداد امروز حکم مجازات یکی از سرکرده های وابسته به گروه جیش العدل در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بامداد امروز، حکم مجازات یکی از سرکرده های گروهک وابسته به جیش الظلم به نام جاوید دهقان خلد معروف به محمد عمر به سبب محاربه از طریق کشیدن سلاح و حمله مسلحانه به مامورین سپاه و عضویت و همکاری با گروهک جیش الظلم و جیش النصر اجرا و به دار مجازات آویخته شد.

در تاریخ 15 خرداد 94 در پی تحقیقات و اقدامات انجام شده در جهت شناسایی و دستگیری افراد شرور و گروهک های تروریستی متهم جاوید دهقان خلد معروف به محمد عمر از سرکرده های گروهک وابسته به جیش الظلم که در ربایش پنج نفر از مرزبانان در سراوان بعنوان رییس گروه اقدام کرده بود، دستگیر شد.

پس از تفهیم اتهام اقدام مسلحانه علیه کشور و عضویت و همکاری موثر با گروهک های تروریستی پرونده نامبرده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی زاهدان ارسال شد.

دادگاه پس از انجام رسیدگی های قضایی نسبت به متهم جاوید دهقان خلد اقدام به صدور رأی کرد و بر اساس حکم دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام رییس گروه ربایش پنج مرزبان در سراوان

اعدام رییس گروه ربایش پنج مرزبان در سراوان