مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-30اجتماعي

خروج سامانه بارشی از جو کرمانشاه/ پاوه بیشترین میزان بارش در استان را داشته است


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه کاهش دمای شبانه وزش باد و تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده های جوی طی 24 ساعت آینده در سطح استان خواهد بود.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص میزان بارش های طی 24 ساعت گذشته استان، اظهار داشت: در شهرستان کرمانشاه 11 میلی متر بارش داشتیم.

وی بیشترین بارش ها را مربوط به شهرستان پاوه با 28میلی متر اعلام کرد و افزود: میزان بارش ها در شهرستان های گیلانغرب به میزان 20 میلی متر، روانسر 19 میلی متر، ثلاث باباجانی 19 میلی متر و سرپل ذهاب و قصرشیرین هم 18 میلی متر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به میزان بارش برف در استان داشت و گفت: میزان بارش برف در گواور پنج سانتی متر، هلشی 2 سانتی متر، ماهیدشت و روانسر هم یک سانتی متر ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اضافه کرد: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه کاهش دمای شبانه وزش باد و تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده های جوی طی 24 ساعت آینده در سطح استان خواهد بود.

خسروی خاطرنشان کردبه دنبال این شرایط از بعدازظهر فردا یکشنبه تا روز جهارشنبه در حالی که بارشی در سطح استان نخواهیم داشت دمای روزانه هوا به تدریج افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه بارشی از جو کرمانشاه/ پاوه بیشترین میزان بارش در استان را داشته است

خروج سامانه بارشی از جو کرمانشاه/ پاوه بیشترین میزان بارش در استان را داشته است