مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-30دانش

برگزاری استارتاپ سلامت دیجیتال توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز


معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری رویداد استارت آپی سلامت دیجیتال با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از 10 بهمن خبر داد.

- برگزاری استارتاپ "سلامت دیجیتال" توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز ایسنا/خوزستان معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری رویداد استارت آپی سلامت دیجیتال با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از 10 بهمن خبر داد.

مهدی احمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی سلامت دیجیتال در سال جاری، اظهار کرد: این رویداد با هدف افزایش مهارت های فردی و تیمی دانشجویان در دنیای کسب و کار حوزه سلامت، ایجاد انگیزه و رغبت در دانشجویان جهت خلق ایده، ارتقای ایده های اولیه در طول برگزاری استارت آپ، ایجاد فضای کارآفرینی در حوزه سلامت الکترونیک و جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال، اجرا خواهد شد.

وی با برشمردن محورهای اصلی رویداد تصریح کرد: این رویداد در دو محور اصلی بهبود سبک زندگی و بهبود تشخیص و مراقبت سلامت برگزار خواهد شد.

در بخش تشخیص و مراقبت سلامت تاکید بر تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با تشخیص بیماری مبتنی بر داده ها، تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی و پایش علایم حیاتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری استارتاپ سلامت دیجیتال توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز

برگزاری استارتاپ سلامت دیجیتال توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز