مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-30سياسي

ضرورت بازسازی و بهسازی بافت باارزش در شهرستان ماه نشان


نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به ضرورت پیاده سازی سریع بافت باارزش دو روستای قوزلو و خورجهان در بخش انگوران تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به ضرورت پیاده سازی سریع بافت باارزش دو روستای قوزلو و خورجهان در بخش انگوران تاکید کرد.

سید مرتضی خاتمی صبح امروز (11 بهمن ماه) در جلسه بررسی اقدامات حوزه بازسازی و مسکن روستایی به ویژه مسکن محرومان و مقاوم سازی مسکن روستایی که با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در اعمال سهمیه های خود در داخل این نهاد تجدیدنظر کند، اظهار کرد: در برهه ای، بالغ بر 50 درصد جمعیت کشور روستانشین بودند، این در حالی است که مردمانی که در حاشیه شهرهای مختلف از جمله زنجان سکنی گزیده اند، در صورت ایجاد شرایط مناسب حاضر به برگشت به دیار خود هستند، هر چند در حال حاضر به روستاهایی که بافت باارزش هم دارند، توجه چندانی نمی شود.

وی با بیان اینکه بافت باارزش در برخی روستاهای استان زنجان به ویژه در دو روستای شهرستان ماه نشان نیز در حال تخریب است و در صورت غفلت بیشتر ارزش خود را از دست خواهد داد، یادآور شد: ساکنان این مناطق با کم ترین توقع و در شرایط بسیار نامناسب روزگار سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازسازی و بهسازی بافت باارزش در شهرستان ماه نشان

ضرورت بازسازی و بهسازی بافت باارزش در شهرستان ماه نشان