مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-30بين الملل

کره شمالی: تقویت ظرفیت های دفاعی با هدف گشایش دوره صلح است


براساس گزارش روز جمعه وزارت خارجه کره شمالی، دیپلمات ارشد این کشور در ژنو استدلال کرد که اقدامات پیونگ یانگ در تقویت قابلیت های نظامی آن با هدف گشایش یک دوره صلح است.

- براساس گزارش روز جمعه وزارت خارجه کره شمالی، دیپلمات ارشد این کشور در ژنو استدلال کرد که اقدامات پیونگ یانگ در تقویت قابلیت های نظامی آن با هدف گشایش یک دوره صلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، هان تائه-سونگ، سفیر کره شمالی در ژنو سه شنبه از طریق ویدیو کنفرانسی در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل گفت، علت اینکه کشورش در حال تقویت قابلیت های بازدارندگی جنگی است، برای دفاع از خود و گشایش یک دوره واقعی صلح بدون هیچ جنگی است.

هان گفت: ما باید قدرت دفاع ملی را بدون هیچگونه توقفی به منظور ایجاد بازدارندگی مقابل تهدیدات نظامی و دستیابی به صلح و شکوفایی در شبه جزیره کره، تقویت کنیم.

اوایل این ماه، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنگره حزب حاکم کارگران کشورش خواستار تقویت بازدارندگی جنگی هسته ای و ایجاد قدرتمندترین اقتدار نظامی شد.

کیم جونگ اون سه نشست با دونالد ترامپ داشت اما مذاکرات خلع سلاح اتمی از زمان نشست بی نتیجه آنها در فوریه 2019 در هانوی کوچکترین پیشرفتی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: تقویت ظرفیت های دفاعی با هدف گشایش دوره صلح است

کره شمالی: تقویت ظرفیت های دفاعی با هدف گشایش دوره صلح است