مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-30سياسي

شیخ محمد خیابانی، از پیشروان آزادیخواهی و استعمارستیزی بود


معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از شهید شیخ محمد خیابانی به عنوان رهبری دینی پیشرو در آزادیخواهی و استعمار ستیزی منطقه، یاد کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از شهید شیخ محمد خیابانی به عنوان رهبری دینی پیشرو در آزادیخواهی و استعمار ستیزی منطقه، یاد کرد.

حجت الاسلام احمد حمیدی در حاشیه پیش کنگره بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی، اظهار کرد: خانواده فرهنگی شهرداری تبریز، افتخار خود می داند تا در بستری مناسب و سنجیده زمینه پاسداشت شیخ شهید محمد خیابانی را که بی تردید دینی بزرگ بر گردن همه مردم ایران و آذربایجان دارد فراهم کند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکند.

وی افزود: آموزه های وی برای همه ما مشعل فروزانی است که با بازشناسی و تعمیق در آن ها و اندیشیدن در ماهیتشان می توان به حیات و سیره عقیدتی آن ها بیشتر پی برد.

وی اظهار کرد: شیخ محمد خیابانی همواره، روش هایی برای تحقق اهداف ملت مسلمان به کار می گرفت که گاه با ایراد نطق های آتیشن در مساجد و منابر، گاه با انتشار روزنامه، گاه با کار حزبی و تشکیلاتی و نیز در جایگاه یک نماینده مجلس در شورای ملی می کوشید اهداف و آرمان های خود را پیش برد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: برای او مبارزه با استبداد و استعمار دو هدف بزرگ بود و می کوشید برای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ محمد خیابانی، از پیشروان آزادیخواهی و استعمارستیزی بود

شیخ محمد خیابانی، از پیشروان آزادیخواهی و استعمارستیزی بود