مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-30سياسي

ایده هایی برای شتاب دهی توسعه گلستان/ جوانان گلستانی پای کار پیشرفت و آبادانی


مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت های جوانان در توسعه استان، گفت: ایده های فناورانه و نوآورانه جوانان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

- خطیر نامنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از پرظرفیت ترین استان های کشور برای توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: نکته مهم و اساسی این است که مزیت های نسبی استان را به درستی شناسایی کنیم و بتوانیم در نهایت با ایده ها و ابتکاراتی متناسب با نیاز روز جامعه مسیر پیشرفت استان را ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان گلستان در راستای رسالت های خطیر خود مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان را بر همین اساس فعال کرده است، افزود: این مرکز در نظر دارد با شتاب دهی به مسیر پیشرفت و توسعه استان ظرفیت های این حوزه را با کمک جوانان فعال تر کند.

مسئول مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه این مرکز در سراسر کشور و در استان های مختلف متناسب با ظرفیت های آن استان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در استان گلستان با نظر کارشناسان و بررسی های عالمانه سه محور به عنوان رویکرد مرکز در سال آتی انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده هایی برای شتاب دهی توسعه گلستان/ جوانان گلستانی پای کار پیشرفت و آبادانی

ایده هایی برای شتاب دهی توسعه گلستان/ جوانان گلستانی پای کار پیشرفت و آبادانی