مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-30سياسي

مدیریت یکپارچه شهرها یک ضرورت است


نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری را موجب کاهش هزینه های شهر و شهروندان و یک ضرورت دانست.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری را موجب کاهش هزینه های شهر و شهروندان و یک ضرورت دانست.

علیرضا پاکفطرت در بازدید از شهرک گویم، بر لزوم استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت اعضای شوراهای اسلامی و توان و تجربه یاوران شورای شهر را در رفع مشکلات شهرها، تاکید و اضافه کرد: شهرداری باید روستاهایی که تاثیرات اجتماعی و ترافیکی و جمعیتی دارند را شناسایی و امکانات لازم را به این مناطق برساند تا بر زندگی مردم تاثیرات مثبتی را شاهد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان، پاک فطرت با بیان اینکه جاده شیراز به گویم را از مسیرهای پر تردد دانست و با بیان اینکه مقصد گردشگری عاملی مهم در این میزان از تردد است، گفت: براساس طرح تفصیلی جمعیت شیراز باید به سمت جنوب شهر حرکت می کرد نه به سمت غرب آن.

او خاطرنشان کرد: امروز بخشی از سرریز جمعیت شیراز در نقاطی مانند شهرکهای حاشیه کمربندی یعنی در کتس بس، کوشک میدان و ده پیاله و شهرکها و محله های جنوب شرقی ساکن شده اند و از طرفی نقاطی مانند گویم که باید محل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه شهرها یک ضرورت است

مدیریت یکپارچه شهرها یک ضرورت است