مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-30ورزشي

پارالمپین ها باانگیزه تمرین می کنند/ اواخر اسفند به اردو می رویم


خدا را شکر دو نماینده پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در وضعیت خوبی به سر می برند، آسیب جدی ندارند و هدفمند و با انگیزه تمرینات را سپری می کنند.

- سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: خدا را شکر دو نماینده پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در وضعیت خوبی به سر می برند، آسیب جدی ندارند و هدفمند و با انگیزه تمرینات را سپری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پا را تکواندو ایران که برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی شده است، این روزها چهارمین مرحله تمرینی خود را پشت سر می گذارد و به منظور در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی آماده می شود.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به آغاز مرحله جدید تمرینات ملی پوشان از 27 دی ماه گفت: چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی پاراتکواندو به منظور حضور در بازی های پارالمپیک توکیو در حال سپری شدن است و ما روزانه دو نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر می گذاریم.

وی افزود: خدا را شکر پوررهنما و عزیزی دو نماینده پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در وضعیت خوبی به سر می برند، آسیب جدی ندارند و هدفمند و با انگیزه تمرینات را سپری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارالمپین ها باانگیزه تمرین می کنند/ اواخر اسفند به اردو می رویم

پارالمپین ها باانگیزه تمرین می کنند/ اواخر اسفند به اردو می رویم