مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-30سياسي

تخصیص 780 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای 4 هزار واحد مسکونی ماهشهر


هیات وزیران برای بازسازی 4 هزار واحد مسکونی ماهشهر 780 میلیارد تومان کمک بلاعوض تصویب کرد و 520 میلیارد تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت درنظر گرفته شده تا در بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر مورد استفاده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان،اسحاق جهانگیری پس از ورود به فرودگاه آبادان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد بتوانیم آرمان هایی امام خمینی(ره) ترسیم کرده بود و مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند را ادامه دهیم.

معاون اول رییس جمهور استان خوزستان را قلب توسعه ایران و بزرگترین و مهمترین و راهبردی ترین استان کشور برشمرد و گفت: استان خوزستان ویژگی ها و فرصت های متعددی برای توسعه و اجرای طرح های بزرگ دارد.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان در کنار فرصت ها، با محدودیت ها و تنگناهایی نیز روبرو است که لازم است مسئولین کشور به صورت مستمر در این استان حضور پیدا کرده و به مشکلات و تنگناها رسیدگی کنند.

 جهانگیری هدف از سفر خود به استان خوزستان را بررسی مسائل و گفتگو با مسئولین و نخبگان استان عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر تعدادی از طرح های اقتصادی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی افتتاح و تعدادی نیز به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 780 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای 4 هزار واحد مسکونی ماهشهر

تخصیص 780 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای 4 هزار واحد مسکونی ماهشهر