مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-30سياسي

احتمال تعطیلی کامل مرکز نابینایان رودکی


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تعطیلی کامل برخی مراکز نابینایان که مورد غفلت واقع شده اند، گفت: اگر در مورد مرکز نابینایان رودکی نیز کاری انجام نشود، این مرکز به تعطیلی کامل کشیده خواهد شد پس از نابینایان می خواهم که در این زمینه مطالبه گر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان بهزیستی کشور، محمد نفریه با یادآوری اینکه مرکز رودکی در دهه 40 شمسی و با هدف چاپ کتاب به خط بریل برای استفاده افراد دارای اختلالات بینایی تاسیس شد و با خریداری شدن دستگاه های بیشتر، گسترش کار و تجمیع آثار بریل، کتابخانه ای نیز جنب مرکز ایجاد شد که به کتابخانه رودکی معروف شده است، افزود: تولید کتاب های گویا و همچنین آموزش کار با کامپیوتر، اینترنت و زبان انگلیسی برای نابینایان نیز از دیگر فعالیت های انجام شده در این مرکز بودند.

وی خاطرنشان کرد: در اواسط دهه 80، بنا به تکلیف دولت برخی چارت های سازمانی از دستگاهها خارج شدند و مرکز رودکی نیز مشمول این طرح شد و اکنون در چارت سازمانی بهزیستی مرکزی به نام رودکی وجود ندارد بلکه یک ساختمان ضمیمه ستاد مرکزی به نام ساختمان ظهیرالاسلام داریم.

با توجه به اینکه این مرکز در چارت وجود ندارد، ردیف ها برای پرسنل مرکز با نام یا به قول معروف خاکستری هستند و هر فرد که بازنشسته شود ردیفش نیز حذف می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی کامل مرکز نابینایان رودکی

احتمال تعطیلی کامل مرکز نابینایان رودکی