مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-30اجتماعي

سرعت وزش باد در همدان به 50 کیلومتر بر ساعت رسید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد در همدان با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خبر داد و گفت: امروز وزش باد نسبتاً شدیدی در نقاط شمالی استان خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد در همدان با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خبر داد و گفت: امروز وزش باد نسبتاً شدیدی در نقاط شمالی استان خواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته بارش برف و باران را در نقاط مختلف استان داشتیم که بیشترین میزان بارش با 18 میلیمتر مربوط به شهرستان نهاوند بود در ضمن بارش های ایستگاه فرودگاه همدان 6 میلیمتر و ایستگاه دانشگاه بوعلی سینا 11 میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به صورت کلی در این هفته بارشی در استان نخواهیم داشت، تصریح کرد: امروز و فردا شرایط ابرناکی در منطقه حاکم است و انتظار بارش نداریم اما ممکن است بارش های پراکنده ای در حد دهم میلیمتر داشته باشیم اما پس از آن تا پایان هفته هوا صاف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: امروز وزش باد نسبتاً شدیدی به ویژه در مناطق شمالی استان داریم و انتظار می رود سرعت وزش باد به 50 کیلومتر بر ساعت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در همدان به 50 کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت وزش باد در همدان به 50 کیلومتر بر ساعت رسید