مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-30ورزشي

هشتمین المپیاد ورزشی محلات یزد مجازی برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این که هشتمین المپیاد ورزشی محلات به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت Farhang.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عباس ملازینلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هشتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی، اظهار کرد: حاکم سازی جریان شادی و پویایی بیش از پیش بین اقشار مختلف جامعه مهمترین هدف برگزاری این المپیاد است.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا این دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات به صورت مجازی برنامه ریزی و برای تمام گروه های سنی با محوریت خانواده برگزار می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه تشکیل 9 انجمن ورزشی را از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان دانست و گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت Farhang.

yazd.

ir پروتکل های شرکت در این دوره المپیاد را دریافت کنند.

ملازینلی با بیان این که هشتمین دوره المپیاد ورزشی محلات همزمان با دهه فجر آغاز و تا 24 اسفندماه مصادف با مبعث پیامبرگرامی اسلام ادامه دارد، تصریح کرد: در این دوره المپیاد 39 رشته ورزشی ویژه آقایان و 38 رشته ویژه بانوان تدوین شده است.

وی برگزاری 147 رویداد ورزشی را از جمله ویژگی های این دوره المپیاد ورزشی محلات یزد دانست و بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین المپیاد ورزشی محلات یزد مجازی برگزار می شود

هشتمین المپیاد ورزشی محلات یزد مجازی برگزار می شود