مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-30اقتصادي

نظری: بعضی اتفاقات بازار بورس نیازمند اقدامات قضایی است


نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مجلس از اتفاقات بازار سرمایه گفت: پیگیری های قضایی از تخلفات بازار بورس می توانند درصد سیاست گذاری های غیرمسئولانه را کم کرده و ما را به بهبود بازار بورس تا نیمه مرداد سال آینده یعنی تا پایان دولت دوازدهم خوشبین کند.

- نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مجلس از اتفاقات بازار سرمایه گفت: پیگیری های قضایی از تخلفات بازار بورس می توانند درصد سیاست گذاری های غیرمسئولانه را کم کرده و ما را به بهبود بازار بورس تا نیمه مرداد سال آینده یعنی تا پایان دولت دوازدهم خوشبین کند.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت بازار سرمایه گفت: قصه بورس از این قرار بود که دولت مردم را دعوت به سرمایه گذاری کرد.

در واقع دولت بورس را یک محل مطمئن برای سرمایه گذاری معرفی کرد و در لفافه می گفت که مردم در بازارهایی مثل طلا، سکه و ارز سرمایه گذاری نکنند.

بسیاری از مردم دارایی های خود را فروختند؛ بدل به نقدینگی کردند و در بازار بورس سرمایه گذاری کردند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محط زیست مجلس با بیان اینکه روند رشد بورس در ابتدا مطلوب بود، گفت: این روند صعودی با اقدامات مداخله گرایانه دولت، نزول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: بعضی اتفاقات بازار بورس نیازمند اقدامات قضایی است

نظری: بعضی اتفاقات بازار بورس نیازمند اقدامات قضایی است