مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-30دانش

تدوین سند توسعه علم، فناوری و نوآوری در 10 استان/ تطبیق رشته ها با نیاز هر استان


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از تدوین سند توسعه علم، فناوری و نوآوری در 10 استان کشور خبر داد و گفت: بر اساس این سند، رشته های دانشگاهی باید منطبق با نیازهای آن استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در نخستین جلسه شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان سمنان که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد، به وظایف شورای مدیریت استانی آموزش عالی اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای ارتقای آموزش عالی استان، سالم سازی محیط علمی از لحاظ غیر اخلاقی های علمی همانند اخلاق در پژوهش، استفاده از ظرفیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مراکز علمی کاربردی برای مهارت محور کردن فارغ التحصیلان دانشگاهی یا به عبارتی کسب مهارت در کنار علم آموزی دانشجویان از جمله وظایف این شوراست.

وی همچنین بهره مندی از اعضای هیئت علمی قوی و باتجربه برای آموزش در رشته های تخصصی و آینده نگری آموزش عالی استان و برنامه ریزی برای آن را از دیگر وظایف شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان ها برشمرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه ارتقای کیفی و توسعه فناوری از اهداف آموزش عالی است خاطر نشان کرد: برنامه های وزارت علوم در این راستا انجام خواهد شد و خواسته ما همکاری رؤسای همه دانشگاه ها در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه علم، فناوری و نوآوری در 10 استان/ تطبیق رشته ها با نیاز هر استان

تدوین سند توسعه علم، فناوری و نوآوری در 10 استان/ تطبیق رشته ها با نیاز هر استان