مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-30اقتصادي

22 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افتتاح 22 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد و گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار این طرح ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی صبح شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از افتتاح 22 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد و بیان کرد: برای بهره برداری از این طرح ها در وسعت 14 هزار و607 هکتار، بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 21 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و یک طرح جنگل کاری شامل احداث سکو بتنی تولید نهال طی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری به صورت همزمان افتتاح می شود، ابراز کرد: هدف از اجرای طرح های آبخیزداری کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب و حفاظت آب و خاک دانست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش خسارت های ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی از دیگر اهداف اجرای طرح های مذکور است، تاکید کرد: این طرح ها در سراسر شهرستان های استان افتتاح خواهند شد.

مرادی حقیقی بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستاییان، جوامع محلی و آبخیز نشین، بالا بردن ارزش های زیست محیطی تفرجگاهی مناطق زیر پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان سمنان افتتاح می شود

22 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان سمنان افتتاح می شود