مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-30ورزشي

هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیک یک کشور شد


در پایان لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور در شاهرود، تیم این شهرستان مقام نخست رقابت ها را از آن خود کرد و تهران دوم شد.

- مریم رضاییان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز گذشته با حضور 10 تیم در شاهرود به پایان رسید، بیان کرد: پس از شناسایی چهره چهار تیم راه یافته به دیدار نیمه نهایی، رقابت های این دور نیز برگزار و در نهایت تیم شاهرود توانست قهرمان این رقابت ها شود.

وی با بیان اینکه شاهرود با قهرمانی در این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر را برای نخستین بار در این رشته ورزشی به دست آورد، ابراز کرد: در واپسین مسابقه این دوره از رقابت ها به میزبانی شاهرود، تیم این شهر موفق شد با نتیجه 33 بر 29 تیم تهران را شکست داده و قهرمان این دوره شود.

رییس هیئت هندبال استان سمنان گفت: در بازی رده بندی هم دو تیم ملایر و گچساران رودر روی هم قرار گرفتند که تیم ملایر با نتیجه 36 بر 25 پیروز این رقابت شد و در رده سوم ایستاد به این ترتیب شاهرود، تهران و ملایر به ترتیب تیم های اول تا سوم این رقابت ها شناخته شدند.

رضاییان با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور تیم شاهرود در رقابت های لیگ برتر صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: امیدواریم با حمایت هایی که از این تیم می شود، بتوانیم شاهد رشد و موفقیت های این تیم شایسته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیک یک کشور شد

هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیک یک کشور شد