مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-30سياسي

فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی قرآنی در دانشگاه های مازندران


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران از فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی با عنوان «فضای معنوی آیات قرآنی» در سطح دانشگاه های استان تا 22 بهمن سال جاری خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران از فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی با عنوان فضای معنوی آیات قرآنی در سطح دانشگاه های استان تا 22 بهمن سال جاری خبر داد.

سیده زینب تقوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه چهل ودومین سالگرد انقلاب اسلامی، از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران، نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی با عنوان فضای معنوی آیات قرآنی در سطح دانشگاه های استان مازندران فراخوان شد.

وی افزود: این جشنواره به منظور احیای مفـاهیم و موضوعات مـرتبط با فضای معنوی آیات قرآنی و در راستای سوق دادن قرآن به لایه های زندگی مردم برگزار می شود.

تقوی با بیان اینکه این جشنواره در قالب نمایش نامه کوتاه در دو بخش صحنه ای و خیابانی، با موضوعات و مفاهیم قرآنی برگزار می شود، تصریح کرد: اهمیت دانش اندوزی و علم، تمثیل های قرآنی، داستان های قرآنی، تفکر و تعمق در طبیعت و اعجاز در قرآن از محورهای این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی قرآنی در دانشگاه های مازندران

فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی قرآنی در دانشگاه های مازندران