مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-30حوادث

آیا دوربین های ثبت تخلف تنها تخلفات سرعت لحظه ای را ثبت می کنند؟


رییس پلیس راه استان سمنان از ثبت میانگین سرعت در برخی از دوربین های ثبت تخلف این استان خبر داد و از رانندگان خواست در تمام طول سفر با سرعت قانونی و مطمئنه حرکت کنند.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان از ثبت میانگین سرعت در برخی از دوربین های ثبت تخلف این استان خبر داد و از رانندگان خواست در تمام طول سفر با سرعت قانونی و مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر این رویه تنها در شش-هفت مورد از دوربین های ثبت تخلف این استان انجام می شود اما در آینده بر شمار این دوربین ها افزوده می شود.

وی با اشاره به تعدد دوربین های ثبت تخلف در محورهای این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 56 دوربین ثبت تخلف در سطح جاده های استان نصب شده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در حال حاضر این 56 سامانه هوشمند کنترل سرعت در محورهای شریانی فعال اند.

البته برخی از این سامانه ها تنها تخلف سرعت لحظه ای خودروهای عبوری را ثبت می کنند برخی نیز جدا از ثبت سرعت لحظه ای، میانگین سرعت خودروهای عبوری را محاسبه و در صورت تخلف برگ جریمه صادر می شود که در آینده این نوع از دوربین ها در استان تقویت خواهد شد.

وی از برنامه ریزی برای افزایش دو دوربین ثبت تخلف دیگر طی روزهای آتی خبر داد و افزود: قرار است که این دوربین ها در دو محور دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دوربین های ثبت تخلف تنها تخلفات سرعت لحظه ای را ثبت می کنند؟

آیا دوربین های ثبت تخلف تنها تخلفات سرعت لحظه ای را ثبت می کنند؟