مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-30اقتصادي

شناخت نیاز مخاطب گام اساسی موفقیت افکار سنجی است


استاد دانشگاه و متخصص حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی، هدف اصلی افکار سنجی را اقناع جامعه و مخاطبان ذکر و تاکید کرد: قبل از هزینه برای پخش یک تیزر تلویزیونی و یا هر نوع تبلیغاتی، - ایسنا/کردستان استاد دانشگاه و متخصص حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی، هدف اصلی افکار سنجی را اقناع جامعه و مخاطبان ذکر و تاکید کرد: قبل از هزینه برای پخش یک تیزر تلویزیونی و یا هر نوع تبلیغاتی، باید افکار عمومی را بشناسیم، چرا که در این صورت اقناع ساده تر شده و می توان آسان تر به برنامه های خود پرداخت.

داوود زارعیان امروز شنبه (11 بهمن ماه) در نشست تخصصی روابط عمومی ها و افکار سنجی که به همت مرکز افکار سنجی جهادانشگاهی کردستان و با مشارکت روابط عمومی استانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان در قالب وبینار برگزار شد اظهار کرد: امروزه در یک دقیقه حجم بسیار زیادی محتوا در فضای مجازی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و جاسوسی تولید می شود که خوانندگان و مخاطبان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

وی با اشاره به روند افزایشی شدید مصرف اینترنت و استفاده از شبکه های مجازی به عنوان تولید کننده های اصلی در شبانه روز طی سال جاری عنوان کرد: به طور مثال افزایش قیمت دلار تا 30 هزار تومان و افزایش قیمت مسکن تا 4 برابر موجب نگرانی افکار عمومی شد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت نیاز مخاطب گام اساسی موفقیت افکار سنجی است

شناخت نیاز مخاطب گام اساسی موفقیت افکار سنجی است