مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-30اقتصادي

اضافه شدن 170 واحد صنعتی جدید در گیلان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزوده شدن 170 واحد صنعتی جدید به تعداد واحدهای صنعتی ایجاد شده در گیلان از ابتدای سال تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزوده شدن 170 واحد صنعتی جدید به تعداد واحدهای صنعتی ایجاد شده در گیلان از ابتدای سال تا پایان سال جاری خبر داد.

فرهاد دلق پوش در جمع خبرنگاران از افتتاح سه پروژه مهم صنعتی گیلان در اولین روز از دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه های در زمینه تولید انواع محفظه پلاستیکی و کشاورزی، اسکلت فلزی سبک و عایق حرارتی ژاکتی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: امسال در دهه فجر 28 واحد تولیدی در استان با اشتغالزایی 579 نفر به بهره برداری خواهند رسید و بهره برداری از این واحدها بیش از 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دلق پوش ادامه داد: واحدهای تولیدی قابل افتتاح را در زمینه های مختلف از جمله تولید مواد شوینده، مواد غذایی، قطعات پلاستیکی، جعبه کارتن، سیم و مفتول فلزی، عایق حرارتی، لنت ترمز، ماسک عنوان و تصریح کرد: دو واحد از این واحدهای صنعتی توسط مقامهای کشوری و سایر واحدها توسط مقام های استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 170 واحد صنعتی جدید در گیلان

اضافه شدن 170 واحد صنعتی جدید در گیلان