مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-30اجتماعي

کاهش شدید دید افقی در جاده های اشنویه به دلیل بارش سنگین برف و برودت دمای هوا


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه گفت: بر اثر بارش برف، یخبندان و کاهش دمای هوا، تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

- هاوری مدرس در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم اکنون تردد در گردنه خوروشو در مسیر اشنویه به ارومیه و جاده های اشنویه به پیرانشهر و اشنویه به نقده تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: به رانندگان توصیه می شود با توجه به این شرایط، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز نیز تمام وسایل ایمنی و گرمایشی را در خودرو خود به همراه خود داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه افزود: از شب گذشته تاکنون سه بار محور اشنویه به ارومیه و یکبار محورهای اشنویه به نقده و اشنویه به پیرانشهر برف روبی شده است که این عملیات همچنان ادامه دارد.

مدرس افزود: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه ها، رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی گفت: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه های این شهرستان 17 دستگاه سبک و سنگین برف روب مستقر شده است و 18 مامور راهداری نیز در 2 راهدارخانه این شهرستان  به صورت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید دید افقی در جاده های اشنویه به دلیل بارش سنگین برف و برودت دمای هوا

کاهش شدید دید افقی در جاده های اشنویه به دلیل بارش سنگین برف و برودت دمای هوا