مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-30اقتصادي

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 35 پروژه آب و فاضلاب مشهد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 35 پروژه آب و فاضلاب با هزینه ای بالغ بر 3460 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آبفای مشهد، حسین اسماعیلیان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از این پروژه ها 8 پروژه در بخش آب، 11پروژه در بخش فاضلاب و 16 پروژه مربوط به تامین آب روستایی است.

وی ادامه داد: بهره برداری از طرح های بخش فاضلاب باعث ارتقای سطح سلامت و حفظ محیط زیست شده و در بخش آب نیز با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، شاهد افزایش کمی و کیفی آب شرب در شهر مشهد خواهیم بود.

اسماعیلیان با اشاره به اجرای پروژه های فاضلاب تصریح کرد: بهره برداری و نیز شروع عملیات اجرایی 11 پروژه به میزان 71 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر یک هزار و 255 میلیارد ریال انجام می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد به پروژه های بخش آب اشاره کرد و بیان کرد: در این بخش نیز شاهد بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه با هزینه ای افزون بر2 هزارو 78 میلیارد ریال خواهیم بود.

وی در پایان به پروژه های قابل افتتاح روستایی اشاره نمود و گفت: پروژه های تامین آب شرب روستاها شامل 16 روستا با اعتباری معادل 128 میلیارد ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 35 پروژه آب و فاضلاب مشهد

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 35 پروژه آب و فاضلاب مشهد