مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-30اقتصادي

توانمندی 190 تولیدکننده داخلی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو ارائه شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز (شنبه)، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را با حضور 190 واحد تولیدکننده داخلی این حوزه افتتاح کرد.

- در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو توانمندی 190 تولیدکننده داخلی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو ارائه شد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز (شنبه)، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را با حضور 190 واحد تولیدکننده داخلی این حوزه افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 190 شرکت و واحد تولیدی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو، آخرین توانمندی ها و محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشتند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم یدکی و مجموعه های خودرو از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

علیرضا رزم حسینی-وزیر صنعت، معدن و تجارت- از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرده و در گفت وگو با تولیدکنندگان، در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت.

ارائه آخرین توانمندی ها در حوزه ساخت داخل قطعات و ملزومات ساخت خودرو از مهمترین دلایل برگزاری این نمایشگاه بوده که با رعایت کامل تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی 190 تولیدکننده داخلی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو ارائه شد

توانمندی 190 تولیدکننده داخلی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو ارائه شد