مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-30سياسي

آشوری: تأمین مسکن برای مردم مهم ترین اولویت کشور است


یکی از مهم ترین دغدغه های کنونی برای کشور تأمین مسکن مردم و به تحرک انداختن چرخه اقتصادی جامعه از طریق رونق بخشی به حوزه مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری در نشست با مجموعه فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، دهیاران و مسئولان شهرستان حاجی آباد، فارغان، احمدی و سرگز اظهار کرد: تأمین مسکن مورد نیاز مردم یکی از اولویت های مهم مجلس کنونی به منظور رفع این دغدغه برای جوانان، کاهش قیمت و ایجاد امنیت روانی برای مردم است و لذا تأثیر ایجاد تحرک در این حوزه می تواند سایر بخش های اقتصادی مرتبط را نیز به تحرک درآورد.

وی افزود: متأسفانه بی توجهی به تأمین مسکن مورد نیاز کشور از یک سو و فقدان نظارت کافی بر احتکار مسکن در کشور از جمله دلایلی است که شاهد ایجاد وضعیت افسارگسیخته ای در این زمینه هستیم و اگر چه دولت کنونی در ماه های اخیر به دنبال اجرای طرحی با عنوان اقدام مسکن ملی است اما باید سرعت اجرای این طرح افزایش یابد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تصریح بر این که خلق یک حرکت جمعی در راستای انجام این مهم به عزم جدی دولت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تحرک در زمینه مسکن قادر است تا در چندین حوزه صنعتی و اقتصادی دیگر نیز تحرک ایجاد کند و لذا برنامه ریزی برای این منظور می تواند در حفظ و توسعه اشتغال پایدار نیز موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: تأمین مسکن برای مردم مهم ترین اولویت کشور است

آشوری: تأمین مسکن برای مردم مهم ترین اولویت کشور است